FAQ


  1. Mi a Vates célja és üzenete?
    Erre a kérdésre választ kaphatsz a "Rólunk" menüszekcióban.

  2. Mekkora szállítási költségre számíthatok?
    A megrendelt termékek belföldi kiszállításának költsége bruttó 990 Ft. Külföldi rendelés esetén az ár más-más országok esetében eltérő.

  3. Fizethetek utánvétellel?
    Igen! Az utánvételes igényedet a szállítási mód kiválasztásakor tudod megadni. Utánvételkor egy minimális extra költséget számítunk fel.

  4. Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
    Rendszerint a megrendelést követően átlag 3-5 munkanapon belül várható a kiszállítás.

  5. Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?
    Igen, a legtöbb európai országba szállítunk. Annyi a dolgod, hogy a rendelésednél kiválasztod a célországot és a rendszer automatikusan kidobja a számodra fizetendő árat. Amennyiben a te országodra nem jön fel ár, írj nekünk egy emailt az info@vates.hu címre.

  6. Fizethetek bankkártyával?
    Igen! A webáruházunkhoz az OTP Bank biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által.

  7. Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?
    A szállítást a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Zrt. szolgáltatásait igénybe véve intézzük.

    A kiszállítás napján egy emailes értesítőt kapsz arról, hogy a futár mikor várható. Ha a megadott időpont nem alkalmas számodra, akkor az emailben megadott számon el tudod érni a futárt és kérvényezheted, hogy a következő nap ismét megpróbálja - akár egy újonnan megadott címre.

    A GLS kétszer próbálja meg kivinni a csomagot neked - amennyiben másodjára sem történik meg a csomag átvétele, úgy az visszajön hozzánk.

    Amikor ilyenkor még egyszer fel kell adnunk a szállítmányt, akkor az újonnani kiszállítás költségét nem áll módunkban állni. Az ilyesfajta nem kívánt események elkerülése érdekében nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is kérheted a kiszállítást - ha csak a munkahelyeden tudod fogadni a futárt, nyugodtan add meg azt a címet!

  8. A termék ára megváltozott a rendelés és a kiszállítás közt. Melyik árat kell kifizetnem?
    Minden terméket a megrendelés pillanatában érvényes áron számlázunk ki.

  9. Véletlenül rossz modellt / méretet rendeltem. Mit csináljak?
    A lehető leghamarabb jelezd nekünk! A könnyebb azonosítás érdekében a megrendelést visszaigazoló e-mailre küldj választ. Ha esetleg törölted már ezt a levelet, akkor a kapcsolatok menüpont alatt írhatsz nekünk üzenetet. Ez esetben a lehető legtöbb adatot add meg nekünk (név, cím, rendelésszám)!

  10. Mégsem tetszik a termék, hogyan kaphatom vissza a pénzem?
    Ha valamilyen oknál fogva nem vagy elégedett a termékünkkel, 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. Küldd vissza a terméket hozzánk 8 napon belül, és mi visszautaljuk a termék árát. A szállítási díjat nem áll módunkban megtéríteni.

  11. További kérdéseim lennének, hol kaphatok választ?
    Lépj velünk kapcsolatba a "Kapcsolatok" menüpont alatt.