FAQ
-
Mi a Vates célja és üzenete?
Erre a kérdésre választ kaphatsz a "Rólunk" menüszekcióban.
-
Mekkora szállítási költségre számíthatok?
A megrendelt termékek belföldi kiszállításának alap költsége bruttó 1899 Ft előre utalás esetén. Külföldi rendelés esetén az ár más-más országok esetében eltérő.
-
Fizethetek utánvétellel?
Igen. Az utánvételes igényedet a szállítási mód kiválasztásakor tudod megadni. Utánvételkor egy minimális extra költséget számítunk fel.
-
Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Ruházati termékek esetében rendszerint a megrendelést követően átlag 3-5 munkanapon belül várható a kiszállítás.
-
Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?
Igen, a legtöbb európai országba szállítunk. Annyi a dolgod, hogy a rendelésednél kiválasztod a célországot és a rendszer automatikusan kidobja a számodra fizetendő árat. Amennyiben a te országodra nem jön fel ár, írj nekünk egy emailt az info@vates.hu címre.
-
Fizethetek bankkártyával?
Igen! A webáruházunkhoz az OTP Bank biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által.
-
Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?
A weboldalunkon ki tudsz választani csomagpontos/csomaguatomtás kézbesítést is.
Amennyiben házhoz szállításról van szó, a szállítást a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Zrt. szolgáltatásait igénybe véve intézzük.
A kiszállítás napján egy emailes értesítőt kapsz arról, hogy a futár mikor várható. Ha a megadott időpont nem alkalmas számodra, akkor az emailben megadott számon el tudod érni a futárt és kérvényezheted, hogy a következő nap ismét megpróbálja - akár egy újonnan megadott címre.
A GLS kétszer próbálja meg kivinni a csomagot neked - amennyiben másodjára sem történik meg a csomag átvétele, úgy az visszajön hozzánk.
Amikor ilyenkor még egyszer fel kell adnunk a szállítmányt, akkor az újonnani kiszállítás költségét nem áll módunkban állni. Az ilyesfajta nem kívánt események elkerülése érdekében nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is kérheted a kiszállítást - ha csak a munkahelyeden tudod fogadni a futárt, nyugodtan add meg azt a címet!
-
A termék ára megváltozott a rendelés és a kiszállítás közt. Melyik árat kell kifizetnem?
Minden terméket a megrendelés pillanatában érvényes áron számlázunk ki.
-
Véletlenül rossz modellt / méretet rendeltem. Mit csináljak?
A lehető leghamarabb jelezd nekünk! A könnyebb azonosítás érdekében a megrendelést visszaigazoló e-mailre küldj választ. Ha esetleg törölted már ezt a levelet, akkor a kapcsolatok menüpont alatt írhatsz nekünk üzenetet. Ez esetben a lehető legtöbb adatot add meg nekünk (név, cím, rendelésszám)!
-
Mégsem tetszik a termék, hogyan kaphatom vissza a pénzem?
Ha valamilyen oknál fogva nem vagy elégedett a termékünkkel, 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. Küldd vissza a terméket hozzánk a kézhezvételt követő 14 napon belül, és mi visszautaljuk a termék árát. A szállítási díjat nem áll módunkban megtéríteni.
-
További kérdéseim lennének, hol kaphatok választ?
Lépj velünk kapcsolatba a "Kapcsolatok" menüpont alatt.