Rólunk
„Poetry. Identity. Community.”
A vates szó jelentése jövőbelátó, küldetéstudattal rendelkező költő.
Azért választottuk ezt a nevet, mert mi is küldetést szeretnénk véghezvinni.
Egy olyan márkát és köré szerveződő közösségi mozgalmat építünk, amely a művészet és kultúra ünnepléséről szól.
A közösségi médiában irodalmi és művész idézeteket osztunk meg, amelyeket a követőink küldenek be hozzánk. Ezzel a típusú tartalomgyártással a saját közösségünk aktív bevonásával igyekszünk valódi értéket vinni mások hétköznapjaiba.
Hiszünk benne, hogy az általunk kínált tartalmak sokak számára bírhatnak többletjelentéssel, rímelnek egy-egy élethelyzetre, ráébresztenek, oktatnak, átsegítenek és nem mellesleg ezen formájukban rockstarosítják a többnyire csak az iskolapadból megismert alkotókat.
Amikor a ruházati vonalunkat elindítottuk 2019 májusában, akkor a termékeinken is a magyar irodalom legendás alakjai és soraik szerepeltek, amivel egyszerre akartunk üzenni róluk, és közvetíteni üzenetet tőlük.
Elvégre a kultúra és az öltözködés lényege is az, hogy osszuk meg azt, és váljunk eggyé azzal, ami minket képvisel. A Vates ebben híd. Egy identitásalapú márka vagyunk, ami modernizálja az időnátívelő klasszikusokat.
A klasszikusok modernizálása mellett a Vates márka kínálatát és arculatát folyamatosan bővítjük és frissítjük.
A klasszikusok modernizálása mellett a Vates márka kínálatát és arculatát folyamatosan bővítjük és frissítjük. Ennek kapcsán az eddigi egyik legnagyobb mérföldkövünk az volt, hogy a 2020-as év végén megállapodtunk néhány legendás magyar mese licenszeléséről, így többek között Dr. Bubót, Gombóc Artúrt és a Kockásfülű nyulat sikerült a saját modern arculatunkban visszahozni a köztudatba a termékeinken.
Ha neked is szívügyed az irodalom és kultúra, csatlakozz a közösségünkhöz, és fejezd ki magadat kedvenc költőd vagy művészed soraival.
Az alapítók - Bárány Bence & Csányi Péter
